lørdag den 23. april 2016

Byt til nyt

 Når det tøj man køber online, ikke sidder som det skal, enten fordi det er for stort eller for småt eller bare ikke pænt, så er det godt at det kan byttes. Så derfor blev den hvide kjole og de sorte bukser "byt til nyt".
I dag havde jeg nemlig en shoppe-date med min kærestes søster. Så vi mødtes ude på Ro's Torv, hvor vi kiggede på en masse forskelligt. Noget af det fik endda lov til at komme med hjem!

Blandt andet et hyggeligt jumpsuit som jeg synes er noget af det dejligste, nogensinde! Og til kun 80 kroner, så var det et tilbud jeg havde svært ved at takke nej til.


Jeg er lidt ked af, at jeg ikke skal på Festival i år, så jeg rigtig kunne hoppe rundt i disse fantastiske farver og mønstre. Men så får jeg forhåbentligt lov til at have græs mellem tæerne og solskin i mit sind, på andre tidspunkter, i løbet af sommeren.

I torsdags var jeg inviteret hjem til min kærestes forældre hvor menuen stod på lækker mad ala Wienerschnitzel og verdens bedste chokolademousse dessert. Udover lækker mad fik jeg også en fødselsdagsgave som var et gavekort til Ro's Torv. 
I dag er gaven ombyttet til et par lækre, baggy pants fra Only:


Og jeg g l æ d e r mig til at have dem på. Jeg synes de er overdrevet fede, både at have på, men også af udseende. Og så trænger jeg bare til noget der er ikke er tight eller slim, og ikke er sort eller grå.

Så var jeg også lige inde og kigge i Matas. Her faldt jeg over tilbuddet: to mascara (fra L'Oréal) til én mascara's pris, hvilket jeg simpelthen blev nødt til at bruge penge på. Jeg elsker at bruge mascara og jeg elsker at prøve nogle nye, selvom jeg tit og ofte er mere end skuffet, når jeg prøver den, første gang. Men nu blev det de her to. Telescopic (den nederste) har jeg prøvet før, men den anden er ny.



Så nu kan jeg endnu en gang få lækre, fyldige og store øjenvipper.

Jeg har også købt to bluser som er lækre "basic" bluser til hverdagen og en fin kjole med farverigt mønster på front og bag, som sidder lidt tæt, er lidt lårkort, men med lange ærmer. Enormt fin og klar til brunch-fødselsdag, for kærestens far, om nogle uger.
Forhåbentlig får jeg taget mig sammen til at tage nogle billeder af tøjet, i virkeligheden, snarest muligt.
Hurra for nyt. Endnu en gang.

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar