tirsdag den 19. april 2016

Black/white material girl



Jeg må jo indrømme, at ting der gør noget ved mig, gør mig glad. Eksempelvis nyt tøj, make-up, farvet eller klippet hår og efter at jeg er begyndt lade neglene gro, er neglelak også blevet et hit!

I går havde jeg virkelig brug for at forkæle mig selv med noget nyt. Jeg synes at figuren har gjort, at mit gamle tøj ikke passer mig så godt, som jeg kunne tænke mig og jeg trængte i det hele taget bare til, at føle mig lidt ny. Det blev en black/white stilen.

Først tog jeg i Matas, efter tandlæge visit, for at kigge på neglelakker. Jeg forelskede mig i en grå en fra L'Oréal (nummer 888) og mener jeg gav 40 kroner for den. Den er selvfølgelig allerede taget i brug!
 Da jeg kom hjem, kiggede jeg lidt rundt på H&M's hjemmeside, blandt andet under Sale. Jeg besluttede mig for, at de her tre ting måtte jeg godt bruge penge på, online. Hoodie'en forelskede jeg mig i, en gang i februar, hvor jeg skulle bytte julegave med kæresten. Jeg turde ikke håbe på, at den rent faktisk stadigvæk var der. Derfor mente jeg at det var okay at købe den, nu jeg fandt den, igen. Det er lang tid siden at jeg har glædet mig så meget, til at få en hoodie.

 

199 kroner



150 kroner


349 kroner


Alle billederne er taget fra H&M's egen hjemmeside.
 Jeg føler mig små-forkælet og følte også for, at bruge lidt penge på mig selv. Det var trods alt også fødselsdagsgaverne der blev taget i brug!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar