tirsdag den 21. juli 2015

En dejlig mæthedsfornemmelse

Jeg er netop hjemvendt, ekstremt mæt og flad af grin, efter en aften i selskab med en veninde, jeg for nyligt har stiftet bekendtskab med. Vi er kommet mere og mere i kontakt og jeg synes hun virker rigtig nice. Jeg er mæt på flere måder og det skaber en dejlig fornemmelse i hele systemet. Det er super fedt at have gode bekendtskaber her hvor jeg bor, og det glæder mig at jeg gang på gang, det sidste halve års tid, har mødt suverænt skønne mennesker, der er med til at gøre mit liv unikt og meningsfyldt. Jeg er simpelthen høj på livet og det gør mig lykkelig, inden i, at jeg gennem disse mennesker også lærer mig selv bedre at kende. For jeg får ligesom også bekræftet, at jeg er en personlighed, som folk kan lide.

Jeg har virkelig hygget mig her til aften, med hjemmelavet svamperagout og svinemørbrad, gåsevin og kattesnak hen over bordet, da vores største fælleskærlighed er vores kattebabyer. Hun har blandt andet passet mit kære kræ, mens jeg drak mig i hegnet, på Roskilde. Det var så hyggeligt at tilbringe aftenen hos hende og jeg følte mig mere end velkommen.

Det er bare fedt at jeg kan være mig selv og jeg føler virkelig, at MISSE blomstrer mere og mere op, og at JEG er mig og jeg nyder virkelig at være den person, som jeg elsker at se mig selv som.
Dette kommer også til udtryk fortiden, i pædagogfaget, da jeg har vikartimer der hvor jeg var i praktik. Og jeg kan mærke at jeg slet ikke er usikker, men virkelig udfører jobbet som den fagperson jeg er, med et touch af den personlighed jeg har. Det føles fantastisk og jeg har fornyet energi, på en helt igennem fed måde.
Jeg er mig og jeg er stolt af mig selv!

2 kommentarer:

  1. Hep!
    Jeg stemmer også for, at man altså trænger til at kigge sig selv efter i sømmene, hvis man ikke er ret så meget fan af sig selv! Det skal man altså være :D Ellers er den ikke helt god.
    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig begyndt at blive fan af mig selv og den personlighed jeg udtrykker og føler. Det føles ægte og dejligt og jeg får en større og større livsglæde af det! :D

      - Tak for kommentaren, Anne (:

      Slet