tirsdag den 14. april 2015

Glimt fra weekenden




Det her utroligt flotte forårsvejr, der nærmest duftede lidt af sommer, indbød til en hyggelig dag, aften og nat i selskab med meget rare mennesker, rosé, bål og bobler. Ja og oste-bacon-pølser fra Aldi, ej at forglemme!!








Lørdag stod på fødselsdagsfejring af min søde lillebror, hvor jeg prøvede at være kreativ i form af et hjemmelavet fødselsdagskort. (Mine kreative evner skal virkelig udvikles, ha ha!)
Fejringen foregik i selskab med min dejlige familie og det var skønt med lidt søster-hygge-tid og at se familien, samt selvfølgelig at fejre det 7-årige fødselsdagsbarn.









Og så fik jeg lov til at være rosékat hele to dage i træk, den weekend, hvilket jeg virkelig nød godt af!
Jeg savner allerede weekendens fine forårsfornemmelser og at lege, at det er sommer. Men sommer kommer, det kan jeg mærke på hele min krop - og det føles godt!

Carpe Diem!

1 kommentar:

  1. Ej, rose, familiehygge, grillmad, solskin og godt humør - skønt :D

    - Anne

    SvarSlet