onsdag den 18. marts 2015

Camera Cat



I går var en rigtig ærgerlig dag på arbejdet og jeg var super træls i humøret, da jeg tog derfra. Men en tur til Nørrebro med mit spejlreflekskamera som rejsekammerat, vendte humøret. (Det er utroligt hvad et kamera kan gøre ved humøret).
Så fik jeg også klaret mit frivlligjob som jeg desværre har forsømt lidt på grund af travlhed i forhold til praktikken.

Da turen var ved at være slut og jeg var ved at være noget gennemkold, slog jeg et smut forbi Assistens Kirkegården. Her besøgte jeg min savnede morbrors gravsted. Det står så fint med blomster, perleplader, en plante med en CD og andet intern og personligt, der gør gravstedet mere hyggeligt og levende, end sørgeligt. Hvor jeg dog savner den mand noget så grufuldt. Men det er rart at smerten ikke er hjerteskærende på samme måde, som da det var helt tæt på. Det føles skønt at kunne komme forbi og gå derfra uden at være helt tung og trist i sindet.

Så dagen endte ganske rart, på trods af en dårlig start. God man havde tidligt fri og kunne komme lidt væk fra det hele og bruge dagen på andet end pædagogik og refleksioner - det var godt med noget afbræk i hverdagens daglige rytme.
Hvor jeg dog glæder mig til sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar