torsdag den 26. februar 2015

Farveknald og glad i låget - eller var farveglad og knald i låget?

Jeg må tilstå at jeg har fundet billedet på facebook - og aner intet om udgiver



Det er enten det jeg har brug for, eller sådan jeg føler mig - måske en god blanding? Jeg er ovenpå og virkelig tilfreds med livet, sådan som det er lige nu. Og med en ekstra hårfarvning i sigte, så tror jeg på, at jeg kan føle mig klar-parat til mere forår, mere sol, mange smil og gratis kram. Min indre "hippie" og selskabsfølelse er blomstret i takt med solens stråler. I dag slukkede gadelygterne klokken 06:48 og jeg var ovenud lykkelig over, at kunne se foråret (og sommeren) forenden af den mørke vintertunnel.
Der skal knald (på farverne) og fuld fart fremad.



Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar