søndag den 22. februar 2015

En lilla kat


For første gang i over 1 år, har jeg farvet mit hår. Og jeg fandt ud af, at mit hår virkelig har groet og måtte erkende, at to hårfarver ikke er nok.. Nu må vi se om jeg skal købe en eller to mere.. Wow.
I denne forårskullertid har jeg virkelig brug for forandring og jeg er total energisk og livlig, så valget blev lilla. Jeg elsker det! Jeg glæder mig til at få det farvet en gang mere, så det dækker helt og er en mere kraftig lilla. Nu mangler jeg bare at få skrabet penge sammen til den tatovering jeg sådan drømmer om. Men der er lange udsigter til lige den, desværre.

Det er lækkert med et friskt pust og en farverig forandring. Jeg er også ved at finde det kulørte tøj frem herhjemme, så det hele ikke er sort i sort. Der skal knald på!

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar