tirsdag den 17. februar 2015

Carpe Diem mandag med nye bekendtskaber, the og fastelavnsboller


I går blev jeg inviteret til varm the og herligt selskab med nye bekendtskaber.
Efter flere ganges deltagelse i det lille projekt "Bedstemad", som vi holder her hvor jeg bor, er der kommet nye personligheder i min hverdag. Derudover er nye bekendtskaber også opstået, gennem den Bestyrelse, som jeg er blevet valgt ind i.
Da jeg er et meget socialt væsen, holder jeg meget af disse muligheder. Jeg er ikke super god til at være alene, så det er rart at have noget at lave, så jeg kan fylde mine behov op og nyde stilheden og alenetiden endnu bedre, når den så byder sig.



Udover godt selskab, bød aftenen også på varme fastelavnsboller, hvor glasuren flød, mens vi hyggesnakkede, henover den dampende the. 

Det hele startede med en besked: "Vil du drikke the" - jeg nyder dagene fortiden og jeg har meget at se til, men forårets kalden gør mig munter og jeg føler mere og mere, at jeg griber dagen.

Så Carpe Diem!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar