søndag den 18. januar 2015

2015 som løbemis



Walk like a champion, talk like a champion.... Eller bare løb og føl dig som en! Jeg har været ude på endnu en løbetur, som nåede op på 5.94 kilometer og jeg er simpelthen flyvende. Jeg vidste ikke, at jeg ville få så meget selvtillid af at løbe, men det får jeg. Jeg er så glad for det og det gør det kun sjovere, med gode løbesko og super lækkert løbetøj, som jeg har fået i julegave af min familie. Det føles fantastisk og jeg er helt høj. Jeg troede aldrig jeg skulle blive "en løber", som jeg har skrevet før. Jeg er overrasket over mine egne evner, mine styrker og følelsen af, at komme fremad og have lyst til mere. Det føles f a n t a s t i s k.
Ikke nok med den gode energi det giver i kroppen, så får jeg også en flottere krop af det. Synes jeg selv, hvilket er det vigtigste! Og det er også med til at skabe stærkere selvtillid. Så derfor er det super for mig, at have fundet en måde, at bruge energien på. Jeg er klar til endnu et år, med mere løb. Mit mål er klart at kunne løbe 10 kilometer og der er ikke langt igen. Da jeg stoppede i Oktober med at løbe mere eller mindre fast, hver anden dag, nåede jeg op på lidt over 8 kilometer. Så jeg er godt på vej og jeg tror på mig selv. Jeg kan, vil og jeg skal. Dette år bliver blandt andet i løbets tegn, hvilket jeg ser meget frem til. Måske vil jeg deltage i Zulu The Color Run. Uanset hvad er jeg bare glad for at have sejret endnu en løbetur. Endda om eftermiddagen. Hurra for mig og hurra for dig!


Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar