tirsdag den 30. september 2014

Tirsdags tastaturtrykkeri

Jeg ønsker mig helt enormt meget de her New Balance sko. Derfor har jeg sendt en e-mail til min søde moar, med et billede af de lækre sko. Forhåbentlig kan mine fødder være flyvende efter juleaften.


Derudover kom jeg til at forkæle mig selv alt, alt for meget med den her nye mascara. 


Jeg glæder mig til at afprøve den i morgen tidlig.
Det tog mig ret lang tid at vælge mascaraen, da jeg er blevet ganske kræsen hvad det angår. Men jeg tog mig til sidst sammen og valgte denne, som blev anbefalet af en anden.
L'Oreal Volume Million Lashes - Excess hedder den.

Her til eftermiddag gik jeg også i gang med at bage to portioner af den bolledejsopskrift, som jeg også brugte til min fødselsdag. Jeg har endnu ikke smagt dem, men udseendet er ret så lovende vil jeg lige sige!



Det var lige lidt træt tirsdags tastaturtrykkeri.

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar