torsdag den 4. september 2014

Slasket selvstudiedag


Jeg startede min selvstudiedag i de her meget smukke omgivelser. Jeg vågnede tyve over seks og tænkte, at hvis jeg skulle få mig selv ordentligt tid ud af sengen, i forhold til at starte dagen med en løbetur, så handlede det om ikke at 'snooze'. Så jeg lå lige med min telefon, inden jeg drog ud på en løbetur der, med gang, endte med at være 5.19 kilometer lang. Jeg blev simpelthen nødt til at stoppe op og fotografere de smukke omgivelser.



Jeg synes simpelthen at morgendug og solopgang hænger særdeles skønt sammen. Spindelvæv er også bare noget så betagende at kigge på, især i sollys - det ligner nærmest sølvtråde.
Efter min dejlige morgentur fik jeg vasket tøj. Så jeg har været lidt pligtopfyldende.

Derudover har min selvstudiedag handlet om at kæmpe mig igennem nogle lektier, som jeg finder yderst demotiverende og kedelige. Det er en masse gentagelser og jeg bliver simpelthen træt og irritabel. Vores lærer er også rigtig vag at høre på og virker ikke særlig troværdig. Dermed er hun heller ikke særlig inspirerende i forhold til hverken lektielæsning eller opgaveløsninger.
Det er en rigtig træls måde at starte 3. semester på og det ærgrer mig grænseløst.
Jeg håber at lysten vender tilbage snarest, og at det ligesom bliver lidt mere up på beatet det næste stykke tid.
Det bedste af det hele er, at jeg har en rigtig god studiegruppe.

Carpe Diem - eller noget?

2 kommentarer:

  1. Hear hear!
    Gider simpelthen ikke læse flere tal om køn det ene og seksualitet det andet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det hænger mig også laaangt ud af halsen. Jeg tænker LoL og Netflix resten af aftenen!

      Slet