mandag den 1. september 2014

Gratis guld

Det vakte s t o r lykke da jeg kom forbi storskrald, hvor jeg bor, og så denne bogreol. Den er i rigtig fin stand, dog en anelse kedelig i farven. Men da jeg længe har manglet noget reol/hylde-værk i hjemmet til mine skolesager - og bøger, kunne jeg ikke modstå. Så jeg ringede til min kære overbo og spurgte, om hun ville give en hånd med. Sød som hun er, sagde hun ja! Så nu er Hera og jeg glade ejere af et styks klatre/bogreol. Det er super fedt!
Endnu små oplevelser og glæder i livet, der giver optur og positiv energi.

For jeg fik også en dejlig, dejlig snak med min søde overbo, om alt muligt her i livet.
Hun er simpelthen så skøn!

Ja.. Og nu er der plads til lærdom og nips - og jeg kan sige, at jeg bogstaveligt talt har fundet min rette hylde!

Carpe Diem!

5 kommentarer:

  1. Indretningstip: du kan købe vinylfolie på ebay i alle farver, det virker skidegodt på den slags overflader, vi er storforbrugere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også planer om at fikse den på en eller anden måde. Eventuelt også med noget klister og gavepapir eller whatever. Jeg tænker prikker og/eller stjerner, striber o.s.v. Farver! Men jeg overvejer også at male den helt hvid først og så klæbe på pladen inderst. Tænke, tænke..

      Slet
  2. Fedt, der er intet som et godt kup :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er helt igennem fantastisk! :D

      Slet