torsdag den 4. september 2014

Gammelt håndarbejde og gode historier


I foråret var jeg med en sød veninde på genbrugs-crawl-tur, hvor jeg fandt en masse skønt genbrugsguld, jeg ikke fortryder et eneste sekund, at have købt.
En dejlig oplevelse, der giver mig lyst til endnu en genbrugs-skattejagt. Det kunne være herligt med nogle ting til at pifte lejligheden op, eller skønne (billige) efterårsklæder. Jeg glæder mig til at efteråret rigtig begynder, så jeg kan benytte mig af denne skønne sag. Den skriger nærmest 'efterår'.

Selv samme, søde veninde har netop annonceret, at hun har oprettet en blog, for personer der interesserer sig for gammelt håndarbejde og gode historier. Digging into crafts from the past for inspiration - Så hop endelig forbi og se hvad hun har at byde på! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar