torsdag den 25. september 2014

Et træt og gråt indlæg



Det er blevet efterår med stort E og jeg kan virkelig mærke hvordan mørket, blæsevejret og kulden trænger ind under huden på mig. Humøret har det sidste stykke tid været ganske dalenede. Måske er det en slags vinter-depri der er på vej? (*suk*)
I hvert fald glæder jeg mig allerede til sol og sommer. Men mest af alt glæder jeg mig til lønningsdagen på tirsdag, for denne her måned har været rigtig hård i forhold til ny computer, ny telefon og nye løbesko.
Jeg har været rigtig træt i forhold til skolen og faktisk slet ikke gidet at være specielt aktivt deltagende. Jeg synes meget af det jeg laver fortiden virker formålsløst og jeg kan ikke rigtig fornemme hvad jeg hundrede procent skal bruge det til. Samtidig så virker det heller ikke som om, at seminaret har styr på noget som helst, tja og jeg er nok bare negativ med et ekstra lag negativ ovenpå. Det er mega surt at have det sådan her og jeg håber på at blive opmuntret i forbindelse med det næste forløb (fra uge 42).

Jeg har også haft en enorm stor lyst til at trøstespise dagene væk med masser af chokolade. Løbeturene har ikke været de helt vilde, fordi jeg synes det er blevet rigtig, rigtig koldt og mørkt om morgenen, huden synes mere uren (det kan jeg takke chokoladen for), maven mere buttet (igen chokoladen) og kroppen mere slap (for meget chokolade, for lidt løb).
Brokke, brokke, brokke..
For der synes også at være lidt mere drama på privatfronten, end der længe har været. Det gør mig også bare træt. Energiniveauet er ved at nå bunden og jeg er bare en møflet og muggen.

Men jeg har glædet mig over at have selvstudiedag i dag, hvor jeg startede dagen med en telefonsamtale med en dejlig veninde, spillede The Sims, drak kaffe og hyggede lidt om mig selv. Jeg har nemlig sovet helt til klokken halv elleve!
Bagefter besluttede jeg mig for, at jeg skulle bevæge mig lidt udenfor. Så jeg tog mit spejlrefleks i hånden og drog ud på en fire kilometer fototur i de dejlige omgivelser. Her blev jeg mødt af søde får, skønne køer, lækker natur, solskin, ænder og blæsevejr. Jeg fik også snakket lidt i telefon med min søde moar. Så da jeg kom hjem redigerede jeg billederne - hvilket er alt, alt for længe siden, at jeg har siddet og nørklet med det. Desværre.

Der kom blandt andet dette blogindlægsbillede ud af det.

Så det er ikke alting der er helt skidt. Senere skal jeg observere unge mennesker på InterPool i Roskilde, i forhold til emnet "Unge og Seksualitet", sammen med min studiegruppe. Det bliver også ganske underholdende og interessant.

I morgen skal jeg fejre min dejlige barndomsveninde P, da hun blev 23 år i denne uge.
Lørdag skal jeg til Mørkøv Kræmmermarked sammen med en sød studieveninde, hvilket jeg også glæder mig til.
Så alt i alt er alting ikke gråt i gråt, men bare falmet lidt i farven. Jeg har bare svært ved at få kontrasterne helt frem og gøre hverdagen spændende og levende. Men det kommer nok snart tilbage til mig igen. Indtil da...

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar