onsdag den 13. august 2014

Stilhed før storm

Endnu engang har der været stille på bloggen. Dette har været på grund af eksamen, en computer der blev tøsesur og skred, tosomhed der blev til ensomhed og sommerferie. Så der er sket rigtig, rigtig mange ting de sidste par måneder. Dette vil der komme lidt om i et senere indlæg, som måske virker klichéfyldt.

Men hej og velkommen tilbage til mig. Jeg glæder mig til at få startet op igen. Der har bare ikke været den helt store energi omkring skriveriet på bloggen, fordi der har været delvist tryk på. Samtidig synes jeg også det er kedeligt at berette uden billeder. Men min lille computer kan heldigvis godt få overført billeder og redigerer dem. Så jeg er ikke helt fortabt! Og i morgen er det torsdag og atter en dag i børnehaven, hvilket jeg glæder mig til.

I må have det godt indtil næste indlæg (som forhåbentligt er lige om hjørnet!)

Carpe Diem!

4 kommentarer:

  1. Åh, søde mis, håber du er okay? Jeg glæder mig til masser af billeder og misseismer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så okay som jeg tillader mig selv at være - og det er ikke altid helt okay. Men for det meste er det helt perfekt!
      Min lille computer her er bare en rigtig skod-computer, som ikke altid vil som jeg vil. Så det er ikke blevet til så meget med det her skriveri. Blandt andet fordi det tager en krig for den at komme i gang og min tålmodighed rækker ikke så langt. Især ikke hvad elektronik angår. (Specielt fordi jeg ved hvad en god computer kan).

      Men jeg glæder mig til at komme i gang med flere skriverier og billeder!!

      Slet
  2. Puh, lyder til at der har været en del op og nedturer. :/ Håber du er kommet godt ud på den anden side og er ovenpå. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har længe set det positive ved det hele, men til tider ryger jeg tilbage i følelserne, og DET gør ondt. M e g e t ondt. Men for det meste er jeg ovenpå. Det er rart.
      Tak for tanken! :)

      Slet