torsdag den 28. august 2014

Sidste torsdag i August


Dette indlæg står nok ret meget i kontrast til gårsdagens indlæg om Henrik.
For i dag, har dagen stået på selvstudie, hvor jeg blandt andet har læst om børns seksualitet. Dette er et fag der er kommet på skemaet, efter den nye pædagoguddannelse, hvilket jeg er enormt tilfreds med.
Så jeg startede dagen med en lille tornado i lejligheden, hvor jeg ryddede op, støvsugede og vaskede op. Bagefter placerede jeg mig foran min miniatureomodel af en computer, med en kop sort kaffe og en skål pære/banan skyr med ISIS' chokoladeknas og mandler i. Det gjorde den ellers dovne krop i hopla humør og jeg fik læst lidt på lektien.

Og på bordet kan ses min nye smarte telefon, som jeg har erhvervet mig. Jeg er simpelthen blevet så træt af min iPhone og hele det styresystem. Det er ganske lækkert og nemt, og jeg vil sige at mange af de apps der findes, ofte er langt bedre på iPhone, end android. Men jeg er virkelig blevet forelsket i mini-udgaven af HTC one M8 aka HTC one mini 2. Jeg synes den størrelse er nogenlunde tilpas, men skal da vænne mig til størrelsesforskellen. Derudover er jeg så glad for at have fået en større skærm. Endvidere har den 13 mp kamera, hvilket er en betydelig forskel fra min iPhone 4s. Lyden er også god. Så jeg er rigtig godt tilfreds. Ja, og så er den hurtigere end min nuværende computer (som forresten er noget jeg også skal have sparet op til.. Altså computer!)



Ja, der har været gang i kameraet herhjemme, hvor jeg har fået taget lidt billeder til bloggen. Men godt nok ikke så mange. Dette indlæg er nok blevet lidt rodet i forhold til et egentlig tema. Men det tegner nok et ret godt billede af mig som person. Jeg har svært ved at sidde stille - der skal ske noget!

Så her sidder jeg og skribler løs med min kaffekop og DABradioen på fuld skrue. Det er fantastisk skønt! Jeg må jo tilstå at jeg er lidt af en poptøs, som elsker at skråle med på klichéfyldte pladdersange, der ofte gentager sig selv og bliver træls i længden. Sådan nogle sange som bliver spillet på popFM eller TheVoice. Men jeg synes nu det er hyggeligt. Og sådan foregår det også lige nu.

Så vil jeg også lige fortælle, at jeg skal til København i eftermiddag med min søde veninde P. Vi skal ind til storbyen og spise aftensmad sammen, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. I den anledning har jeg iført mig dette sæt tøj:





Jeg er hoppet i en leopard-agtig jumpsuit-halløjsa som min lillesøster har foræret mig, hvilket jeg bestemt ikke er ked af! Mærket er TÜLIN - AY og for mig ret så ukendt.
Så har jeg også taget mine second-hand New Balance sko på og blazer-jakke fra H&M. Halskæden er vidst nok også fra H&M eller Gina Tricot (jeg kan aldrig huske hvor pokker jeg køber de smykker henne, men de kommer ofte med hjem, når de er på tilbud).
Tasken er en jeg har arvet af en ekskærestes familiemedlem fra Schweiz, som jeg forelskede mig hovedkulds i. Der ramte han sgu plet. For den er ganske missisk!
Jeg har endnu ikke ordnet hår eller lagt make-up, så derfor får i mig helt natural! Tænker at tilføje rød læbestift som kan matche min røde taske. Bare fordi.
Ellers er jeg bare klar-parat til venindehygge med aftensmad i København. Det bliver en fornøjelse at tilbringe aftenen i hendes selskab!

2 kommentarer:

  1. Hjernedød pop er bare nogle gange det bedste - især fra 90'erne. Backstreet boys, Roxette og Tøsedrengene slår aldrig fejl.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du fuldstændig ret i. Men jeg kan nu også godt lide det nyere pop, faktisk. Det er nok nærmere det, jeg er flov over. ;)

      Slet