lørdag den 14. juni 2014

Cat suit til en kattedame


(Jeg har fundet dette billede her)

Da jeg til Distortion på Nørrebro så en pige i dette sæt, forelskede jeg mig pladask i det.
Endnu mere, end den dag jeg stod i prøverummet og overvejede at købe enten leggings eller bluse. Og gik derfra uden hverken den ene eller den anden del.
Så da jeg så pigen med det "fulde sæt", blev jeg meget ærgerlig og fortrød min mangel af fantasi og finurligheder. Nu søger jeg med lys og lygte efter den sidste del: leggings.
For jeg er så heldig at have fundet blusen (takket være en god veninde), på H&M's hjemmeside.

Så nu er denne katlige sag på vej hjem til mig. Og jeg G L Æ D E R mig!
Klar, parat til en sommer med katterier og fjollerier, for fuld skrue.

Hvis du støder på de fine leggings i str. S/M, er jeg meget interesseret.
Så smid en kommentar.

Jeg leder stadigvæk med lys og lygte.

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar