tirsdag den 20. maj 2014

Tirsdags toner i Trekroner




Jeg er blevet totalt bidt af at spille League of Legends (igen). Det er længe siden, at jeg har fundet det interessant, men mine interesser har det med at komme og gå. Det er noget der kræver et godt headset (som jeg har lånt af søde AH), men også m a s s e r af kaffe!
Jeg blev gennem instagram inspireret til at tage nogle billeder med mit 50mm obektiv. Det er der kommet blandede resultater ud af. Først og fremmest øvede jeg mig i min lejlighed, med nogle (synes jeg) fine motiver. Bagefter blev jeg bidt af det, samtidig med, at jeg ligesom skyldte min krop at gå udenfor i solskinsvejret. Så derfor er der både indendørs og udendørs motiver. Af dyr og ting.
Jeg burde også gå lidt mere op i "dagens billede", således at jeg kan få øvet mig på min kameraføring. Det vil jeg overveje lidt grundigere, men nu er idéen da luftet.


Min fine, lange (p i n k) kjole

My lovely, spottet orchid

My addiction


Min alternative bogreol og min dejlige kattemaske i baggrunden



Solskins Mis

Mrs Evil

Dette var resultatet af en tur rundt i lejligheden, hvor blandt andet min kat stod model for mit kamera og jeg. Jeg ved ikke om hun er træt af mig og tænker "I'll kill you" - men hun ser noget dyster ud, på det sidste billede.
Rundt om søen fandt jeg skønne motiver i form af blade, men også Hr. og Fru Svane måtte stå model, sammen med deres skønne, pjuskede svællinger, Otte er der kommet i år og jeg glæder mig til at følge dem. Det bliver med garanti også delt her på bloggen. Jeg beklager mit voldsomme fotospam, men jeg har bare lyst til at dele alle mine billeder.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar