onsdag den 7. maj 2014

Regnvejrsshopping



Sådan så billedet på min computerskærm ud, for lidt siden.
Ja, for når der står "online offer - FRI FRAGT" på H&M's hjemmeside, så falder jeg sgu i. Især når det regner og det sidste man har lyst til er, at bevæge sig udenfor. Eller når de har jeans til 99 kroner. Så ja, jeg har brugt penge på nyt tøj.
Til mig selv.
Selvforkælelse på sin fridag, det siger jeg aldrig nej til.
Desuden elsker jeg også at få post - uanset om det er fra mig selv, eller fra andre.
Jeg synes det er noget så herligt, når der ligger en lille "gave" i postkassen. Eller en note om, at en pakke er klar til afhentning. Hver dag er en fest og hvad er bedre, end at have fødselsdag oftere end 1 gang om året? Jeg er så pokkers materialistisk, at det gør meget ondt.
Så nu har jeg noget at se frem til - et par lækre jeans. Faktisk to par. Så jeg er total sommer-klar.




Jeg ser meget, meget frem til at modtage dem! Det er lang tid siden at jeg har købt mig et par gode jeans. Jeg ved selvfølgelig ikke om de er gode, da de er fra H&M. Men det bliver dejligt at have jeans, fremfor (bløde) bukser.

Carpe Diem og hurra for regnvejr og hjemlig hygge. (Det er mega farligt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar