onsdag den 7. maj 2014

  

Jeg startede dagen med tanken om læsning og kaffe, men den udviklede sig i stedet til onlineshopping.
Jeg er egentlig lidt ærgerlig over, at jeg ikke har fået læst så meget i bogen, som jeg havde håbet på. Dog har jeg haft en hyggelig dag med besøg af min søde veninde Nille og lavet lektier. Jeg har også lavet en lille, hyggelig onsdags-middag for søde AH.





Menuen bestod på lækker BBQ-marineret kylling der var på tilbud i den lokale Fakta.
Knorr's Favorit Steak Sauce med en masse stegefedt i, som jeg bedst kan lide det!
Asparges som jeg via nettet, blev inspireret til at putte tomater oven på. Derudover var de i baconsvøn og drysset med peber.
Ja, og rosinen i pølseenden: Kogte kartofler.

Det var rigtig hyggeligt at lege kok for en aften og dække bordet med stearinlys og servietter, for ligesom at sætte en anderledes stemning, end "den sædvanlige".


Det er vigtigt at gøre tosomheden tydelig ind i mellem, hvilket jeg bestemt synes den blev gjort her til aften. Det var rigtig dejligt.

Nu vil jeg hygge videre med søde AH.
Carpe Diem!

2 kommentarer:

  1. Tosomhed er noget af det bedste, menuen ser lækker ud!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig rart med tosomhed. Men solotid kan nu også være skønt.
      Tak, jeg var også ret "stolt" over, at bikse noget hyggeligt sammen på en almindelig hverdag. Øvelse gør mester!
      Tak fordi du følger med :)

      Slet