mandag den 12. maj 2014

Festligheder og flot pink!

Sådan var temaet til den konfirmation, jeg netop har deltaget i. Hvilket var en dejlig familie-fest, lige som den skal være. Med folk du nærmest ikke kender, eller slet ikke, folk du delvist kender og kan fjolle lidt med, ja og så din nærmeste familie. Det var super hyggeligt og altid dejlig med god mad, rødvin og søde mennesker.






En virkelig flot pyntet festsal med en flot pink farve, for at understrege konfirmanden.
Derudover sørgede konfirmanden også selv for at lave sit statement med sit valg af sko.


For det blev til et par lækre Dr. Martens der gjorde udfaldet til den flotte pink.
En fin pige med en rå undertone!


Vi skulle også give hende nogle ord med på vejen, som vi alle skulle nedskrive på hjerter, og hænge på et lille, blomstrende æbletræ. Så fin en idé!



 Min "niece" valgte at gemme sig under min lange kjole. M e g a kært!


Min smukke mor fik kys på mors dag


.. Derudover fik jeg taget billede med min smukke, smukke lillesøster





Det var en pragtfuld dag, med en god stemning og et drys af lattermilde folk.
En herlig måde at tilbringe sin søndag på.
Sidst men ikke mindst var der kaffe og kage - min favorit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar