søndag den 18. maj 2014

Endnu en weekend i Maj

Med solskin og regnvejr og dertilhørende oplevelser.

Fredag: Tog jeg en tur til Døllefjelde-Musse Marked, hvilket var min første tur nogensinde.
Det var super dejligt at min søde veninde, P, inviterede mig med. Sammen med hendes familie.
Vi havde en rigtig hyggelig tur, og jeg havde med mig hjem:
Et Mario æggebære, en drømmefanger, kæmpe, lækre vindruer, en chili/jalapenos spegepølse, en vildsvine spegepølse og ærter.


Skønt med gule rapsmarker på turen



P vandt en bamse til hendes søde niece

Om aftenen tog jeg til København hvor jeg festede sammen med AH og nogle venner. Det var også super hyggeligt, med sprød musik og hygge. Vi tog sammen hjem hvor vi rundede mcD på Hovedbanen og festede med chili-chease-tops og vodka/juice i toget. Vi har garanteret været rigtig irriterende, men vi havde det nu ret så sjovt!

Lørdag: Sov jeg nærmest væk, fordi jeg var træt. Ellers har jeg spillet computer.
Søndag: Har jeg spillet væk, men også fået vasket lidt tøj og spist nogle af de kæmpe druer!
Jeg vågnede også op til en kær kat, som flød oven på min dyne. Så jeg lå i mellem hende og AH. (Og der er ikke meget plads!) Men jeg nænner ikke at flytte på søde Hera, for hun er så lille og kær.



Man ved at det er søndag: Nesquik og sutsko
Jeg takker for en dejlig weekend, til dem jeg tilbragte den med.
Det er altid skønt med søde venner, oplevelser og herligheder.
I morgen skal jeg høre min søde mormor synge gospel. Det bliver rigtig spændende - jeg hørte hende i vinters, så det bliver spændende at høre forårs-udgaven.

Carpe Diem!

2 kommentarer:

  1. Lyder som om du har haft en dejlig weekend :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du lige tro at jeg havde! :-)

      Slet