onsdag den 7. maj 2014

Drømmer om 90'er farvede fødder

På grund af bloggen MeowMeow (som er en blog, jeg klart vil anbefale!) og dens opstarts-give-away, har jeg virkelig forelsket mig i skoene af mærket Gola. Jeg må simpelthen spare nogle penge op, så mit materialistiske drømmehelvede kan blive til virkelighed. Ja, for jeg kan jo slet ikke leve uden et par nye sko - eller noget!

Hvad er mere frækt at have på fusserne, end et par 90'er inspirerede farver?




Jeg ønsker mig dem så meget og ville ønske at jeg havde kendt til mærket noget før. Men jeg takker den herlige blog for deres videreformidling. Ikke kun af disse sko, men i det hele taget af genbrugsguld og andre ting. For nu ved jeg hvad jeg kan drømme om .. lækre, nye sko i en 90'er farvet sneakers-model!


2 kommentarer:

  1. Åh, jeg har et par oldgamle Gola'er i lys lilla med rødlilla striber, de er fandme kvalivare! De er mindst 14 år gamle og de holder bare!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kendte slet ikke til mærket, før MeowMeow reklamerede for dem. Nu er jeg solgt! Så nu ved jeg hvad mine penge skal gå til, snarest muligt haha. Og hvis kvaliteten er lige så god, stadigvæk, som dengang du købte dine, så er det jo en d r ø m m e sko!

      Slet