fredag den 2. maj 2014

Dagen derpå



Jeg er meget træt og vågnede op med de v æ r s t e tømmermænd, jeg har oplevet i meget lang tid.
Jeg ringede til den lokale pizza-mand for at bestille en salatpizza til frokost. Det var det eneste min dovne krop kunne overskue, på trods af meget kvalme og en grum hovedpine. Føj for den lede - jeg er bestemt blevet mæt af rom og cola, i et stykke tid.


Aldrig har jeg været så glad for en pizza, som i dag. Det var en glædelig oplevelse at kunne spise, uden at kvalmen blev forværret. Tak til mit lokale pizzaria og til pizza.

Ellers har jeg været i skole i 50 minutter, om et metodekursus, som min tømmermændsramte krop godt kunne have undværet. Men at kurset sluttede efter 50 minutter gjorde mig rigtig glad.
Så traskede jeg ellers hjem og har nærmest ligget i sengen lige siden. Jeg har set The Office, spist mere pizza og sovet. 


Ellers er jeg bare lidt missisk i dag. Træt og mut, men det er nok bare kroppens ulykkelige tilstand der gør udslaget. Så det er ganske rart at AH har sørget for bounty til den chokolade-glade pige.


Derudover har jeg også været lidt piget og lagt neglelak på mine stadigvæk korte, men voksende negle.
Det blev glimmer-udgaven der denne gang skulle prøves. Jeg tænker at den er lidt festlig i forhold til min lillesøsters 19-års fødselsdag, som jeg skal deltage i, i morgen.
Hvor jeg blandt andet skal spise aftensmad og drikke fine drinks, sammen med min søde veninde P.
Jeg glæder mig! Men indtil da skal kroppen lige restituere sig...

Carpe Diem!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar