mandag den 5. maj 2014

Cocktails, kjoler og kebab

"Ej Michelle, du tager da ikke sneakers på til?"
Således lød P's bebrejdende ord, da jeg fortalte at jeg midt i tøjkrisen ikke havde tænkt på sko.
Altså jeg havde bare taget mine nye sko med, fremfor 'pæne' sko.
Så af sti af sted til det nærmeste supermarked og købe nye sko.
Et par sandaler, som jeg tror jeg allerede kender næste event for.



Min lørdag stod i det østrogene og berusede tegn.
Jeg tog atter engang til Ringsted, for at hygge med min venide P.
Aftenen bød blandt andet på dejlig pigemiddag!





Sweet Potatoes i ovnen, avocado-grape salat med ristede mandler og kylling marineret og stegt i honning - nogle peberfrugter sneg sig også ind. Det var yderst lækkert!

Senere bestod menuen på malibu og ananas samt granatæble-shots





Hvilket vores sortbeklædte kroppe nød ganske godt af!



Det var i det hele taget dejligt at feste igennem med søde, smukke P!
Dankortet blev svunget rundt på diskoteket, ligesom vores kroppe og det var fantastisk.
Det gør slet, slet heller ikke så ondt på økonomien, som jeg først frygtede. Så det var dejligt!







Natten stod på kebab, efter P's ønske - og jeg siger bestemt ikke nej til en nat-Dürüm med bedste-veninden.
Med kebabser i den ene hånd og vores sko i den anden, valsede vi hjem til P om natten.




Så vi gik mætte i seng og sov meget få timer, på grund af sollys og støj fra gaden, samt alkoholens irriterende påvirkning af kroppen. Stakkels os - eller noget.
Da vi vågnede spiste vi l æ k k e r morgenmad og senere stødte vi på MacDonalds hvor vi skulle have os en lækker kaffe-chokolade frappé. I n g e n diskussion!
Chili Chease Tops og P's Popsicle blev gled også ned, med stor fryd.
Til sidst vendte jeg næsen mod hjem, hvilket jeg glædede mig til, for jeg var ganske smadret i min krop.
Men det havde været nogle vidunderlige 24 timer, i bedstevenindes selskab og med fejring af lillesøster. Som gik tidligere hjem end sine gæster, ha ha.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar