torsdag den 8. maj 2014

Boligdrømme


På lørdag skal jeg i IKEA, hvilket jeg glæder mig mega meget til. Koste hvad det koste vil! For jeg har virkelig brug for en make-over i privaten, det er da helt sikkert.
Jeg har luret lidt på deres hjemmeside og puttet lidt for mange ting i huskelisten, som med sikkerhed ikke bliver opfyldt. Men man kan vel altid drømme, ikke?





Det skal heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg e l s k e r hvide, store møbler.
Jeg synes det giver en større rumlighed og skaber mere lys, i rummet. Hvilket måske heller ikke er helt løgn?
Derudover er jeg en person der, sjovt nok hader rod og uorden, men alligevel altid befinder mig i det.
Jeg er ikke særlig dygtig til at rydde op - som i slet ikke. Men jeg føler heller ikke jeg har plads til at rydde op. Så nu håber jeg, at jeg med lidt fødselsdagshjælp og andet, kan få skabt ro og orden i min lille Missehybel. Jeg glæder mig utroligt meget - især til spisebordet, hvilket stensikkert bliver en realitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar