mandag den 28. april 2014

Update

Weekenden er veloverstået og med mange blandede følelser. Jeg har haft en rigtig dejlig og lang weekend, hvor jeg også har været en del i Ringsted.
Fredag tog jeg til Ringsted for at tilbringe lidt kvalitetstid med min bedste veninde P, inden vi skulle 'modtage' min søster til hendes galla (og tage en masse billeder af hende, hendes kavaler og venner/veninder)

Fredag:




Jeg synes de var noget så fine og jeg kunne ikke lade være med at klemme nogle tårer ud, da jeg så hende.
Jeg vil altid være mega stolt over, at have hende som min lillesøster. Ingen tvivl om det!


Jeg fik endda lov til at få taget billedet sammen med berømtheden.

Efterfølgende var min mor så sød at køre P og jeg på Café, hvor vi spiste aftensmad.
Bagefter købte vi en magnum til dessert og hyggede med filmen Stolthed & Fordom, og en kop kaffe. (Som P endelig har lært at drikke!)


Da jeg fredag aften vente snuden hjemad igen, følte jeg et kæmpe afsavn til Ringsted.
Mest af alt fordi det er der min kerne er. Mor, far, søster, bror, stedsøskende, bedste veninde...
Jeg er flyttet væk fordi jeg også har brug for at komme væk, men lørdag morgen var jeg en anelse betuttet.

Lørdag:

Mads har fundet sit hus i MineCraft


Mads vandt over mig i vendespil

Var jeg fast besluttet på at drage næsen mod Ringsted endnu engang, hvilket også passede godt sammen med nogle andre ting.
Blandt andet skulle jeg aflevere de bryllupsbilleder, som jeg havde taget af min kusine og mand, ja og i det hele taget af festen til deres bryllup.
Bagefter tog jeg hjem til min mor, stedfar og bror, hvor jeg spiste aftensmad og spillede MineCraft.
Det var rigtig sjovt, idet min lillebror og jeg rendte rundt i Danmark, idet Miljøministeriet har gjort Danmark 3D.
Jeg vendte næsen tilbage til mit hjem lørdag aften. På trods af afsavn, er hjemme nu bedst.

Søndag:
Bestod af blandede ting. Blandt andet en kat der nægter at sove i sin nyindkøbte seng, men hellere i låget til en kurv. Jeg følte mig en anelse skuffet, idet hun ellers aldrig har afvist ting jeg har købt. (Andet end dyrt legetøj.....)


Mit nye telefon cover. Crazy Cat Lady

Et forsøg på at træne, meeen....

Jeg opgav hurtigt og byttede træningsskoene ud,
med denne skønne udsigt.
Jeg forguder Roskilde Fjord!

Klar-parat til solskins-start!
Ja søndag var en blandet fornøjelse lige fra et halv forsøg på at træne, hvilket jeg opgav efter en lille times tid, blandt andet fordi solen skreg på mig. "Kom ud og sol dig!"
Så jeg cyklede i stedet ned mod havnen, hvilket jeg hurtig opgav på grund af et hav af mennesker.
Men valgte så et spot længere henne, hvor jeg sad i en lille halv time og nød havudsigt, svaner, fine sejlskibe med deres hvide sejl der matchede en skøn, gul mark på den modsatte side.
Det var en fryd for øjet og dejligt for sindet, at sidde der.
Bagefter cyklede jeg en "omvej" hjem for at motionere lidt på den måde og blive længst muligt i den lækre sol. Da jeg kom hjem spiste jeg is med AH på en bænk i solskinsvejret.

Mandag:
Har i dag betydet fridag for mit vedkommende. Så jeg var fast besluttet på, at jeg skulle nyde mere af det dejlige vejr. Så jeg pakkede et vattæppe, min krimi bog, en termokop kaffe, købte mig nogle pølsehorn og en snegl Brugens bager (som var overraskende god).
Derudover har jeg også gået tur med Hera, som efterfølgende var ret så flad. Hun smed sig direkte på det kolde gulv og flyttede sig ikke i noget tid. Men hun er simpelthen så glad for at gå tur, så det synes jeg, at hun fortjener.

Mit "jeg-har-fri" outfit
(genbrugsskjorte og sorte only shorts)

Solskins-selfie med trutmund


En meget varm og træt mis, efter en halv times gåtur i solen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar