søndag den 6. april 2014

Frøken Søndag


Det er søndag, og jeg kan stadigvæk få lov til at sidde og nyde mine skønne fødselsdagsblomster.
Jeg føler mig lidt voksen når jeg sidder her, ved mit bord i køkkenet og drikker kaffe, mens jeg har udsigt til disse kønne farver. Det bliver kun bedre af, at jeg i dag har lavet lidt af hvert. Lige fra at dovne den, være grim, bagt boller, støvsuget, vasket tøj, drukket kaffe, spist chokolade, lavet aftensmad, drukket sodavand, leget med Hera og spist jordbær og æbler. Det har været en rigtig missisk dag. Tja.. Så egentlig ved jeg ikke rigtig hvor 'voksen' den har været. Men Frøken Søndag, det har den bestemt! Delvist konstruktiv, men primært for hyggens skyld! Jeg har også leget med mit kamera og taget nogle billeder af dagens fornøjelser.


En halvtræt 'selfie' mens jeg ventede på bollerne og kiggede lidt på mit bloggeri.
Men også lidt af dagens gøremål, blandt andet boller, kat og vasketøj.





Derudover har jeg også taget hul på fødselsdagsgaven fra min veninde. For ud over den fantastiske meoow-t-shirt, så har hun også givet mig guld af ægte nougat. Mums hvor er jeg en lykkelig chokolade-elsker!





Så jeg har smagt den ene af de tre lækre godter, fra min søde veninde P.
Det har reddet hele søndag aften. Jeg har jo egentlig ikke godt af det, men jeg kan slet ikke lade være.
Det smager så godt og er virkelig lææææækkert!

Jeg har i hvert fald nydt min første søndag i April.
Min yndligsmåned, som jeg bestemt også har givet udtryk for, på instagram.

Så er der ikke så meget andet tilbage, end at få styr på det sidste af praktikken og frisørtiden til i morgen.
Jeg glemte at afbestille den, så nu må jeg af sted.
Men spidserne tager nok heller ikke skade af en tur med saksen.

Carpe Diem!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar