onsdag den 30. april 2014

Forandring fryder




Så, så man lige mig tage sig sammen og komme op og træne, atter engang. Jeg har været oppe og træne 3 gange siden fredag. Jeg er stolt af mig selv!
I dag har været en rigtig god træningsdag. Jeg kan mærke trætheden og ømheden i kroppen, hvilket er en suveræn følelse! Jeg er brugt.

Efter træningen tullede jeg lidt rundt i Roskilde by, hvor jeg kiggede på de forskellige udsalgsvarer, som prygede gadebilledet. Ud over de mange mennesker der hyggede sig med frozen yoghurt, is og andre fornøjelser. Der var en rigtig dejlig stemning.
Jeg søgte først en sort/hvid stribet t-shirt, fordi jeg ligesom selv mener, at jeg mangler en og ikke kan leve uden. Men jeg fandt ikke den, jeg havde set for nogle uger siden. Man skal sørme være hurtig!

Til gengæld faldt jeg over en kjole. En l y s e r ø d kjole.


Det er ellers ikke noget jeg gør mig i. Slet, slet ikke. Det er helt nyt for mig.
Men jeg havde åbenbart trænet mod til mig. En, to, tre så havde jeg prøvet den i to forskellige størrelser og besluttet mig for den ene. Som jeg så købte. Og nu har hængt ind i klædeskabet, således at Hera ikke pelser den alt for meget til, eller river lidt i den.
For hun var, som katte nu er, meget nysgerrig. Ja, og interesseret i det flagrende stof.


Det er første gang jeg har ejet en lang kjole. (Tror jeg nok).
Det er i hvert fald første gang at jeg ejer en l y s e r ø d og l a n g kjole.
Men da jeg så den, følte jeg virkelig for det. Jeg glæder mig til at afprøve den, ved festlige lejligheder.
Selvværddet er boostet en anelse, hvilket føles rigtig godt!
Mere sol, mere træning. Jeg kan lide følelsen af at være glad og godt til mode!
Ja, så skulle jeg også lige stå model, for jeg fik min veninde til at tage billede af mig. Jeg følte mig meget akavet og genert. Det er underligt, når man er vant til at være den der fører kameraet, skal det liges siges...

Carpe Diem!




2 kommentarer:

  1. Det er skisme sejt at du får trænet så ofte! Gid det var mig der havde den rygrad, men det er bare som om blyanter og kameraet trækker mere i mig ;)

    Kram K

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, det er sgu heller ikke fordi det er sååå ofte igen, at jeg får trænet. Men jeg har planer om at skulle derop igen i morgen. :)

      Slet