tirsdag den 1. april 2014

Fødselsdag forude!

På fredag fylder jeg atter engang år, og i år glæder jeg mig rigtig meget. For jeg skal holde min første fødselsdag, helt selv!
Jeg har boet i små lejligheder hvor det ikke rigtig har været muligt at holde fødselsdag for mig selv. Så jeg har haft min søde mor og stedfar til at hjælpe mig med arbejdet. Dermed har der også kunne være mange flere gæster, idet der har været mere plads, men også mere erfaring i forhold til at arrangere noget "så stort".
Egentlig skal det lige siges, at jeg ikke helt holder fødselsdagen helt selv. For jeg har en rigtig sød mormor (og morfar) der vil hjælpe til med to af lagkagerne. Hun står for to gange kvarklagekage, som er en af mine yndlingslagkager og i familiesprog kaldet "Sur Lagkage". Derudover får jeg min bedste veninde til at komme noget tidligere end de andre. Hun vil hjælpe mig med den tredje lagkage, småkager og boller. Jeg har købt servietter ind og skal bruge min fine kat-kage-udstikker til småkagerne. Derudover skal jeg have styr på lidt småting, i forhold til bordpynt. Jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til min helt egen "børnefødselsdag".
På min egentlige fødselsdag skal jeg ud og spise med AH. Vi tager til Holbæk på Jensen's Bøfhus. Vi har en intern joke kørende omkring "bøf", AH har aldrig været på Jensen's Bøfhus og den i Holbæk ligger ud til vandet. Så vi krydser fingre for at få et bord til to, med havudsigt! Jeg ser virkelig meget frem til denne hyggelige aften, fordi det er ikke ligefrem noget der bliver prioriteret så meget med vores økonomi. Men med penge tilbage i SKAT (og så på min fødselsdag!), samt en lidt mere Missisk anledning, så er det dét vi skal!
Så den kommende weekend er virkelig en jeg ser meget frem til og virkelig glæder mig over. Det bliver så hyggeligt! Jeg skal være midtpunkt og vært og jeg skal være sammen med mennesker, som jeg holder utroligt meget af!
Ja, og så skal der da knipses nogle stemningsbilleder til både blogging og mindebogen. Der kommer helt bestemt et fødselsdagsindlæg her på bloggen.


Weekend kom an!


Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar