lørdag den 5. april 2014

Fødselsdag for meoow!

Lidt fødselsdags-spam som lovet. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal gøre det kort og godt, så nu er det rodet og spontant som jeg gør det bedst. Jeg tror aldrig nogensinde jeg bliver særligt minimalistisk....

Min nye, fantastiske t-shirt og et af mine nye yndlingsbilleder!
Men i hvert fald...
Så blev det min tur til at nyde godt af opmærksomhed, flag og søde sager.
Fredag den 4. April blev jeg 23 år. Dagen startede med et rigtig skønt morgenbord med thebirkes, juice, kaffe og ost. Udover morgenmad var der også nogle fantastisk flotte forårsblomster i orange og hvid. 


Jeg synes simpelthen det er nogle rigtig dejlige blomster, der giver et skønt pust i mit lille hjem!

Efter endt arbejde mødtes jeg med AH i Holbæk. Her viste han mig rundt. Vi oplevede skøn natur, blæsevejr og solskin. Det var utrolig hyggeligt at gå rundt og se hvor han engang havde boet, gået i skole med videre. Jeg glæder mig over, hver gang jeg lærer ham bedre at kende.

Fødselsdagsbarnet på blå blomster "eng"


Efter næsten tre timers skøn gåtur, endte vi på Jensen's Bøfhus.
Jeg kom til at proppe mig med bøf, whiskeysovs, pomfritter, kaffe og kage - så jeg kunne næsten trille hurtigere end toget kørte, da vi drog hjemad. Hvilken katte.. mavepine!

Egentlig ville jeg super gerne have taget nogle stemnings-fødelsdags-billeder på Jensen's Bøfhus, men jeg glemte det helt, hvilket er et fantastisk godt tegn! Jeg hyggede mig så meget og nød godt af tosomheden. Det var fantastisk!

Lørdag klokken ti minutter i ti mødtes jeg med min veninde. Hun stod ved fakta, storsmilende da hun ser mig. I en sød stilling river hun en indkøbsvogn frem og vinker med store armbevægelser. Jeg følte nærmest at jeg var med i en film ala Nynne's Dagbog. Efter hej-kram bevæger vi os ind i fakta, for at handle ind, til den helt store guldmedalje (tak til skattefar). Efterfølgende vader vi tilbagetil mit fælleskøkken, armene fulde af de rette ingredienser, for at kunne skabe lækkerier til eftermiddagens strabadser. Vi går i krig med bær, lagkagebunde, mel, æg..... You name it!






Fantastisk katteproduktion i køkkenet! Utroligt dejlige chokoladesmåkager blev produceret. Derudover blev der også lavet grove fødselsdagsboller og lækker hindbær-makron-lagkage. Jeg synes selv at alting blev utroligt vellykket, men bestemt ikke uden P's hjælp!


Det var en virkelig dejlig hindbær-makron-lagkage som vi fik lavet.
Jeg synes selv den var både køn og utrolig dejlig i smagen.
Mormor havde også lavet SurLagkage fordi jeg havde bestilt det. Det er en af mine yndlings lagkager!


Den blev pyntet med fine flag og lys
(som jeg har købt i Søstrene Grene, da jeg synes de har så mange gode ting!)














Fantastiske P og jeg

Fantalastisk kattetegning (gave) fra min søde LILLEbror!


Min dejlige lillesøster (søster-lystig) og jeg

Alt i alt har jeg haft en helt vildt fantastisk weekend!
Jeg har været ude og spise med AH. Kærlighed og bøf!
Derudover har jeg været sammen med min søde familie og min bedste veninde, til min helt egen fødselsdag.
Det er første gang jeg har holdt noget helt selv, idet mit overskud og mine midler ikke har gjort det muligt før nu.
Så det er på sin vis en kæmpe milepæl i mit liv, at jeg har stablet sådan et godt arrangement på benene.
Dog kunne det slet ikke lade sig gøre, uden min søde veninde eller min skønne familie.
Jeg har bare en utrolig god følelse omkring alting netop nu, hvilket kun giver mig endnu mere energi til hverdagen.

Min søde veninde gav mig også den flotte 'meoow'-t-shirt, så nu kan jeg rigtig gå kat-amok!
Derudover har min søster også givet mig en utrolig dejlig fødselsdagsgave. En søster-søster-tur et eller andet sted hen. Kan det blive mere fantastisk?

Jeg glæder mig over livet. Mere end jeg har gjort længe.

Carpe Diem!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar