torsdag den 27. marts 2014

Kærlighed


Nogen gange kan kærlighed komme ret så pludseligt.
Kærligheden kan virke underlig, men dejlig.
Jeg kan faktisk ikke helt forstå hvordan denne her kunne opstå. For det virker så mystisk.
Men det er dejligt. Jeg er glad for tosomheden.
Jeg er virkelig glad.
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg forestiller mig kærligheden, men sådan som den er nu, er det dejligt.
Jeg er forelsket. Jeg er glad.
Jeg ser frem til mere af den, men jeg nyder den også som den er. Lige nu og her.
Jeg glæder mig over det hver dag.
Bare ham og jeg.
Jeg er forelsket og glad.
Ligesom det skal være.
Det er dejligt.



Jeg så et hjerte med vores initialer. Jeg synes det var lidt sødt.
"Ment to be" -agtigt, haha.

Tænk at noget så simpelt kan gøre en åh så glad. Jeg tror jeg er lidt vild med lillepigedrømmen og de små corny ting i tilværelsen. Jeg elsker små kort, noter eller andre små erklæringer der kan opstå i løbet af hverdagen.
Jeg er lidt vild med det.
Jeg er vild med os. Både idéen om os, men også os. Jeg synes det er romanstisk. Det gør mig glad.
Sådan som det nu og her, så ønsker jeg ikke mer'.
Jeg ønsker det ikke anderledes. Jeg ønsker bare os.
Men jeg elsker at drømme. Jeg elsker at drømme om ham, med ham og uden ham.
Det er dejligt, bare at lade som om. Bare nogen gange.
Men mest af alt kan jeg godt lide det der er, her og nu.
A+M.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar