onsdag den 26. marts 2014

Gymna hopsa bror




Søndag ved middagstid skulle jeg se min mindste brormand lave gymnastik og dans. Jeg var virkelig en stolt storesøster da jeg så ham løberundt som en lille sportsfyr. Men da han skulle danse, der var jeg virkelig en stolt storesøster. Han var simpelthen så dygtig til at gøre hvad instruktøren gjorde, og det virkede som om han nød det. Det var en fantastisk oplevelse, atter engang at være med til at se hvad han har brugt tid på at øve.
Så sammen med min meget søde mor, stedsøster, stedfar, mormor og morfar tog vi op og så min lillebror. Det var en rigtig dejlig begivenhed.




Fodtøjet var også helt i orden og afprøvet, inden vi tog til idrætshallen. Jeg synes det er nogle rigtig fede sko han havde på, til sit danseshow! Storesøster var slet ikke misundelig.



En skøn vildbasse, der gerne vil poserer for sin storesøster. Hold op for en lækker unge af en lillebror jeg har mig. Stolt brormand efter gymnastikoptræden. Man skal lige hvile og se godt ud, inden man skal på, som dansemus!


En danseklar dreng i sit fede outfit!


Til sidst fik frækkerten lov til at fejre sine præstationer med en lækker slikkepind sammen med bedsteveninden. De var simpelthen nogle nuser børn at se på, både da de dansede, men også efterfølgende da de kravlede rundt i ribberne og hyggede sig. 


En lille familie-selfie sneg sig ind, hvilket jeg havde det rigtig sjovt med!

Alt i alt har det været en dejlig weekend i familiens tegn, både med fokus på den ene og den anden bror.
Utrolig hyggeligt og jeg glæder mig til at se lidt mere til familien.
Forhåbentligt kommer der mere af det, i den kommende tid.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar