torsdag den 27. marts 2014

Gennem En Linse

Der er virkelig kommet gang i mig igen, både i forhold til bloggeri men også fotografering.
Mit nye kamera er lækkert som en drøm og jeg har fået blod på tanden. Forårsfeberen raser - jeg vil uuuud! Ikke nok med det, så skal jeg også snart fotografere til et bryllup. Min kusines bryllup. Mit allerførste store skud! Det bliver rigtig spændende. Inden da skal jeg lige have anskaffet mig nogle redskaber, således at jeg er hjulpet godt på vej. Dertil kræves: Stativ, Flash Diffuser og ny linse.
Linsen er nærmest allerede i lommen på mig. Jeg skal bare lige op på posthuset og hente det. Derudover har jeg også skaffet et lækkert nyt SDHC-kort på 32GB, så der er godt med plads. Jeg glæder mig som et lille barn der venter på gaver juleaften, til at komme i gang med det fotojob.


Jeg har købt denne fine linse til portrætbilleder. Jeg havde en samtale med en veninde, der også fotograferer i sin fritid, omkring dette objektiv. Hun mener det er et must-have når man ejer et Canon 700D.
Det bliver så spændende at få afprøvet det.
I forhold til min passion for at fotografere har jeg også oprettet en ny fotoblog, udover min 'gamle'. Jeg tænker at den virker mere "professionel", men jeg er sørme da ikke sikker på om det er rigtigt.
I det hele taget er jeg bare rigtig glad for, at jeg er kommet tilbage bag kameraet. Nu kan der atter engang bliev skudt løs, således at I kan få mit syn Gennem En Linse!
Jeg glæder mig til at dele mine oplevelser omkring bryllupsfotografering. Det bliver et lille eventyr, med sommerfugle i maven.
En, to, knips!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar