mandag den 31. marts 2014

Flyvetur



Jeg var med AH ude og afprøve hans nye helikopter i går.
Vi fandt et skønt spot med grøn natur og dejlige omgivelser. Folk fra det nærtliggende kollektiv arbejdede på livet løs og der var så dejligt meget liv rundt omkring os. Modsat vores ende af byen, hvor stilheden havde bredt sig, nok fordi folk sov tømmermændende ud,. Det er dejligt hvordan man kan, på blot ti minutter, bevæge sig væk fra byggeri, supermarkeder, lejligheder, biler, og tog og hen til køer, heste, geder, får, en bæk, marker, lugten af dyr, urte/grøntsagshaver, legepladser og i det hele taget grønne områder. Det er nok mit yndlingsområde, der hvor jeg bor. Jeg fik taget nogle stemningsbilleder af turen, og AH tog nogle af mig.









Sik' en dejlig søndag det var!
Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar