mandag den 17. marts 2014

En, To, Pædagog

"Jeg kan så allerede nu afsløre, at du i den grad skal nå og fucke up hvis du ikke skal bestå. Så tag du det bare roligt :)" skriver min vejleder til mig, i en e-mail.

Netop nu er refleksionspapiret, en 8-10 sider lang opgave med litteraturliste og fodnoter, afleveret. Jeg er utrolig lettet over, at jeg rent faktisk nåede det. Jeg har ikke brugt overdrevet lang tid på den, men jeg føler alligevel at den er okay. Jeg er ikke så god i forhold til større, skriftlige opgaver, idet jeg bliver en anelse presset og nervøs. Til tider er jeg også lidt for subjektiv. Det er bare skønt at den langt om længe er afleveret. Jeg er ikke så nervøs for, om jeg består praktikken, for det tror jeg. Og endnu mere ud fra min vejleders fine besked.

Jeg glæder mig til at blive færdig med praktikken i forhold til alt det arbejde der har været. Dog kommer jeg til at savne praktikstedet umådeligt meget! Det bliver helt sørgeligt at stoppe.

Men nu kan jeg læne mig tilbage og se lidt Netflix og vente på, at Årsprøven banker på. 

Carpe Diem - det kære studieliv, det kære pædagogliv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar