onsdag den 26. marts 2014

Brormands fødselsdag



Lørdag eftermiddag drog jeg mod Ringsted, hvor min familie bor, for at fejre den ene af mine tre stedbrødre. Den mellemste af dem.
Jeg forstår slet ikke hvor tiden er blevet af, for han er blevet noget så stor på så kort tid.
Jeg kan huske dengang han var lavere end mig, og nu vokser både han og min anden stedlillebror mig over hovedet. Det er slet ikke til at forstå!
Inden jeg ser mig op, så har han uddannelse, kone og børn - det er forskrækkeligt hvordan min søde, nuttede bror er blevet åh så stor!
Han havde også sin kæreste med. Jeg kan slet ikke fatte at han rent faktisk er gammel nok til sådan noget kæresteri. Ikke at det er forkert, men jeg føler bare slet ikke at jeg kan nå at blinke. Og det er jo egentlig rigtig dejligt alt sammen. Jeg synes bare tiden går alt for hurtigt i sådanne situationer.

Ikke nok med det, så blev jeg også hentet af min lillesøster i bil.
Det er slet ikke til at forstå, at vi for bare 12 år siden sad og legede med Belville, og nu er vi tættere på voksenlivet end barndommen.

Men i hvert fald så blev brormand fejret på bedste vis!




Med blandt andet lækre desserter, kreeret af min søde stedmor. Panna cotta med hindbær, hvid chokolade og fløde. Det er ikke for sarte sjæle, når hun går i køkkenet. Lækkert det var det!
Hun lavede også en lækker rutebilslagkage med et touch af hindbær, som løftede den ellers lidt tunge kage.
Far stod i køkkenet og lavede pizza-bøffer og persille-citron-kartofler blev også serveret. Der er aldrig noget i vejen når min far og hans kone går i køkkenet. Mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar