tirsdag den 4. marts 2014

Besøg af en herlighed

Det var en dejlig forårsdag i februar. Sådan en skøn søndag, hvor det man lige præcis har brug for, var et besøg af en herlig veninde. Jeg hentede hende på stationen og vi gik omkring bageren, for at købe fastelavnsboller og flødeskum til varm kakao.
Og så sad vi ellers bare og sludrede hele dagen, fra middag til aften, om alting og ingenting, og det var så fantastisk hyggeligt, som kun sådan noget kan være.
Venindehygge og flødeskum til op over begge ører. Dejligt.





Ikke nok med det, så havde jeg også lige anskaffet mig et nydeligt IKEA bord, gennem DBA. 150 kroner måtte jeg af med, hvilket jeg bestemt gerne ville betale. Dog med afhentning i Valby. Men det gør ingenting, når man har ungdomskort. Så mig afsted til Valby, hvor jeg fik hjælp af en ganske sød person. Og En, To, Tre så havde jeg både spisebord, hyggebord og arbejdsplads. Takket være DBA, min søde far og søde AH.


Så da min veninde ankom gjorde vi klar til hygge. Musik, kaffe, varm kakao, mikroovns-frokost, flødeskum, fastelavnsboller og pizza til aftensmad. Den nemme og ganske hyggelige løsning! Jeg glæder mig til endnu en dag, sammen med P. Det er simpelthen så dejligt at have en veninde som hende.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar