lørdag den 15. marts 2014

700D



Så fik jeg langt om længe købt mig et nyt kamera. Og hvilken fryd!
Det skyder skarpt og jeg glæder mig til at lære det endnu bedre at kende, således at jeg kan tage nogle yderst gode billeder. Jeg skal også øve mig, inden min kære kusines bryllup. Det bliver spændende at tage billeder til sådan en højtidelig fest!



Så nu kommer jeg til at bruge meget af min fritid på at tage nye billeder. Det bliver vildt godt!
Jeg har allerede luftet kameraet lidt i dag, nede ved Trekroner Sø. Det var ganske hyggeligt, for svanerne har ikke noget i mod at stå model for mig. Så jeg fik knipset nogle skønne start-billeder af både Hera og svanerne.





Her er lidt af min halvfede hunkat, som er lige så majestætisk, som da hun var ung og killing. Nu er hun lidt ældre, lidt mere doven, en anelse mere fed og langt mere pusse-nusse agtig, end da hun var i løbetid. Jeg elsker min lille fart-stribede tigermis.




Her er lige lidt af Hr. og Fru Danmark. De stiller gerne op til fotografering, sådan en lørdag eftermiddag. Det er sørme skønt! De troner så smukt på søen, i den lille studieby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar