mandag den 18. november 2013

Tosomhed


Tosomhed.
To mennesker, som tilbringer tid sammen. Som er langt mere end venner.
Dog uden titel. For så langt er forholdet ikke nået. Eller det har i hvert fald ikke besluttet sig. Det er sådan lidt ømt, på en sød måde. Samtidig tror jeg også det er blevet lidt nemmere bare at lade være med, at putte en 'label' på. Det er næsten for fjollet. Eller som om der er en frygt i det. En frygt for at ødelægge det. I starten var frygten også for, at det blev for seriøst. Hvilket det jo så gjorde. Bom, bom.
Det samme sker jo så nok nu.
Det med frygten.
For jeg har ikke rigtig ville nævne det på bloggen. Netop på grund af frygten. Frygten for, at det blev helt virkeligt.

Jeg husker en gang hvor jeg glemte min make-up fjerner hjemme hos ham.
Han havde derefter stillet den på badeværelset. Der kom et hvin fra mig, uden lige - "Hvad laver den dér?!"
For vi var jo ikke noget. Vi var jo ikke et par. Der var ingen tosomhed der. Slet, slet ikke.
Så hvorfor skulle den nu stå dér. Ude på badeværelset?!

Straks blev den fjernet. Men nu står der så fint en tandbørste hjemme hos mig.
Ja, og der var en overgang også nogle ting hjemme hos ham.
Sådan har der været rykket lidt frem og tilbage i en periode.
Ganske hyggeligt. Ganske stille og roligt.

Det er virkelig kært og rart. Dejligt, sjovt, sødt. Jeg kan rigtig godt lide det.
Jeg kan rigtig godt lide ham.
Jeg synes virkelig at det er fantastisk.
Jeg vil ikke bytte det for noget.

Et kærestepar.

Det er underligt, men godt. Det er bare sådan det er.
Kærligt, varmt og dejligt.
Så kom det sgu på bloggen. Det med den kærlighed. Som er så irriterende. Forfærdelig underlig. Men nu er det her. På trods af, at jeg i lang tid ikke har ville skrive om det. På grund af mange ting. Ja, der har været mange grunde. Men det står her nu. Fordi jeg synes det skal.
Kærlighed er en dejlig effekt. Effekt af livet. På livet.
Jeg er forelsket og det er en følelse, som har gjort mig skør, men glad. Og jeg er stadigvæk glad.
Fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar