tirsdag den 26. november 2013

Dagligdags Missejammer

Ja, min iPhone fungerer endelig igen. Så det er skønt og jeg kan tage billeder med den!
For nu har mit lækre Canon EOS 350D valgt at strejke. Æv, hvor er jeg ærgerlig. Men det er nu heldigt nok, at jeg har min smartphone til at tage billeder med. I stedet for. Dog har jeg valgt at bruge min Nokia lidt endnu.


Det er ganske sjovt at bruge en telefon, som har tastatur. Desuden er jeg en person, som nemt kommer til at benytte facebook, instagram, snapchat og andet smartphone-gejl, når jeg er ude. Derfor tror jeg det er ganske fornuftigt, at jeg prøver med en pause fra det her smartphone-liv i dagligdagen, eller i hvert fald bare når jeg er ude. Dog kan jeg godt savne det, at tage billeder i det fri. Men forhåbentligt kommer mit kære kamera til at virke, hurtigst muligt!

Indtil da må jeg fortsætte med mine iPhone billeder, som jeg desuden har brugt før, også. Det er blot følelsen af, at man mangler det, man ikke har. Og ved først "hvad det er værd", når man mister det. Haha.

Aftensmad's menuen bestod af: Kartofler, rødkål, smørsovs og medister. Julemedister, mhm!





Det var rigtig dejligt. Dansk, fedt og mættende. Mums!
Og så har jeg taget lidt billeder af min kære kat, som altid er så sød, så sød.
Det er simpelthen en lettelse hvordan hun en ikke mijawer højlydt, larmer og er irriterende, mere. Efter hun blev steriliseret, er hun sådan en god og nem kat. Det er fantastisk!

Hendes yndlingslegetøj er helt klart faktapose og en kugle lavet af sølvpapir. Hvilket er billigt legetøj! Så det er helt perfekt. Hun dribler rundt med den lille sølvkugle, og leger noget så fantastisk med sig selv.
Når jeg er her alene, lister hun sig op på computerens tastatur, eller på mit bryst. Så skal hun altså bare kæles! "Og det er NU, menneske!" haha.
Derudover så har jeg også valgt at give hende mad der er skræddersyet til steriliserede katte. Så hun ikke bliver alt, alt for fed. Men jeg kommer sørme til at 'tabe' leverpostejen på gulvet, i ny og næ.
Hvem kan stå for de skønne, grønne katteøjne?!

Kineser Mis

Hun er huslig!

Men vigtigst af alt: Hun er en glad, sød, kælen, legesyg kat. Og hun har endelig taget lidt på, men er ej heller for overvægtig. Hvilket jeg er meget, meget glad for!
Hun skal være med over alt, og jeg lever virkelig et katteejer-liv. Hun er min 'baby' og det kan der ikke laves om på. Jeg bliver også drillet med, at hun er "mors pige". Men sådan er det bare!
Jeg er nok en af de forfærdelige katteejere, men sådan er livet nu engang. Jeg er glad for min missekat!

Her kommer lige lidt billeder fra i løbet af November. Taget med mit Canon kamera.





Jeg beklager mit lidt rodede dagligdags-missejammer-indlæg, men det nok sådan jeg kommer til at skrive, til tider. Det er ofte lidt rodet og lettere uklart. Jeg er bare lidt et vrøvlehoved.
Jeg håber alligevel det giver lidt mening. Og at der er nogen, der gider læse hvad pokker jeg skriver.
Uanset hvad, så har jeg det ganske hyggeligt med min blog. Jeg er glad for den.

I morgen starter der en skoledag, for første gang i lang, lang tid.
Det bliver interessant.

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar