onsdag den 2. oktober 2013

With Canon, you can! Og andet rart.



Hvilket jeg inderligt tror på. Mit kæreste eje, mit Canon EOS 350D spejlrefleks har længe strækket, grundet alderdom. I dag forsøgte jeg at oplade batteriet, for derefter at tænde kameraet. Det viste sig sørme at virke! Jeg har læst mig lidt til, på google, at det ofte trænger til et hvil, i en længere periode. Og det har det så sandelig også fået nu, på omkring en måneds tid. Åh, men jeg har været fortvivlet. Min hobby er blevet stillet med mit sørgelig iPhone kamera, som er et fint substitut for billedtagning, men på sigt og i det hele taget, slet, slet ikke kan måle sig med mit Canon. Jeg ved godt, at det er en ældre sag, som jeg arbejder med, men det er sgu så fantastisk. Jeg er meget, meget glad for det, og synes ikke at kvaliteten er så ringe endda. Jeg skal have sparet sammen til et Canon 550D, som jeg har lidt i kikkerten, men indtil da er jeg bare super lykkelig over, at min old-school spejlrefleks med batteri grib, stadigvæk fungere. Vi bliver jo alle gamle og grå en dag, og må stille træskoene. Men jeg er ikke klar til at miste mit skønne, skønne kamera. Som jeg har fået af min kære far, faktisk.

Desværre holder batteriet ikke så lang tid ad gangen, så det skal lige lade lidt. Jeg forsøgte mig ellers med et efterårs tema, men batteriet gik ud midt i det hele. Jeg ved ikke, om det er fordi det ikke var ladet 100 % op, eller dets dage er talte. Men nu giver jeg det lige lidt ro, med mere opladning og pause. I mens vil jeg fordrive tiden med lidt New Girl. En serie, som jeg virkelig har forelsket mig i! Jeg er nået til Sæson 2, og det er bare skønt at følge med i. Jeg synes Zooey Deschanel er suveræn og enormt kær. Ja, og så er serien bare fuld af humor og harmoni. Jeg er generelt fan af de to søstre, Emily og Zooey Deschanel.


Jeg fulgte også meget med i serien Bones, en overgang, men har desværre ikke afsluttet den. Faktisk overvejer jeg at påbegynde den igen, snart. Men først skal jeg lige fuldende New Girl. 

Hvem kan andet end at elske Jess? 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar