søndag den 20. oktober 2013

Træt og doven


Det giver jeg mig selv lov til at være, i dag.
Dog har jeg sat Hera i snor, således at der kan blive luftet rigtig godt ud, mens jeg vasker tøj over i fælles vaskerummet.


I går var jeg til koncert i Store Vega, hvor jeg hørte Lucy Love, og det var en ret så god koncert. Jeg er egentlig ikke fan af hende, men jeg blev inviteret med på grund af vundne billetter. Den mulighed ville jeg bestemt ikke takke nej tak til. Så jeg gjorde mig lidt fin i det, og drog derefter mod det Københavnske, hvor jeg fik et par øl og nød noget anderledes musik. Hun lavede et rigtig godt sceneshow, med dansere og udklædning. Det var rigtig godt! Laser-lys var der også, og en storm-trouper, der snart skal giftes, hoppede også et smut op på scenen. Intimt og hyggeligt, det var hvad det var.
Jeg er ret stor fan af Vega's intime stemning og afslappede måde at føre koncerter på. Jeg har før været til Foster The People og Kaisers Orchestra der, hvilket jeg virkelig også nød godt af! Ja, jeg er ret glad for det spillested.








Lucy Love - det var en rigtig god koncert og jeg hyggede mig virkelig meget. Så jeg er glad for invitationen. Det var en god måde at bruge min lørdag aften på.

Så mens jeg venter på at mit tøj bliver færdig, vil jeg nyde min lade og dovne holdning. Jeg synes sgu det er okay, at jeg ærlig talt ikke orker andet, end at være et dumt og dovent ungt menneske i dag.
I morgen står det atter på skole, hvor projektet skal afleveres, og hvor der skal planlægges fremlæggelse. Når projektet er fremlagt, slutter faget Pædagogik. Næste fag der påbegyndes er Dansk, Kultur og Kommunikation (DKK). Jeg ser frem til at opleve det. Det virker som et spændende, men tværfagligt fag. Interessant.
Jeg håber at alle andre gør lige hvad de har lyst til, sådan en grå dag som i dag. 


Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar