mandag den 30. september 2013

Vaner


Så er der gået 4 måneder / 16 uger i mit liv som røgfri. Jeg er simpelthen så glad på mine vegne! Jeg har klaret det rigtig godt synes jeg selv. Ingen erstatnings substitutter, eller erstatnings nikotin. Jeg drømmer til tider, at jeg ryger en smøg, hvorefter jeg vågner op og har det elendigt. Men når jeg vågner og ved, at det bare var en drøm, så er jeg titusinde gange gladere! 

Videre i mit dårlig-vane-forløb har jeg klaret nogle uger uden neglebidning. Og jeg klarer den nogenlunde.


De får i hvert fald lov til at vokse og de har fået et mere girly look. Pink neglelak, så jeg rigtig kan føle mig feminin med mine ellers korte negle. Det er så godt! Jeg tror jeg er på vej ind i en ny fase i mit liv, hvor jeg tillader mig selv at vøre "fin". Det er en ret så mystisk oplevelse! Men det går ganske godt. 

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar