mandag den 2. september 2013

Studiestart


I dag påbegynder jeg min fremtid som pædagog. Det bliver rigtig spændende at se hvem mine medstuderende er, hvordan den daglige rytme bliver, forholdet til lektier, niveauet, mit eget engagement med videre.
Lige nu og her vil jeg meget gerne knokle igennem. Men der kommer eventuelt nok en periode hvor jeg bliver træt helt ind i knoglerne.
Jeg kan da godt mærke, at sådan en mandag som i dag, med gråt vejr, blæst og regn, ja der ville jeg nok heller ligge under dynen.

Jeg glæder mig bare så meget til at starte! Så det er fint nok at være oppe nu, og i gang. Så har jeg lidt mere tid til at tulle rundt herhjemme og klargøre mig, før klokken ringer ind.
Det bliver helt underligt at gå i skole igen, efter et års pause. Jeg er spændt. Glædes følelse, nervøsitet og spændthed. Det er godt!


Så har jeg også Rockville's September med mig - det er lettere roligt, hvilket passer godt til vejret udenfor.


Må alle få en god start på ugen. Vejret er ikke værre end det vi gør det til, tænker jeg. Dog er det stadigvæk lettere melankolsk at se på. Det er i hvert fald min mening.

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar