torsdag den 12. september 2013

Dream On - Canon



Jeg drømmer meget om dette meget smukke, skønne og lækre kamera. Jeg har prøvet at tage et par billeder til en familiefest med det. Det var enormt lækkert at holde i hænderne. Samtidig har det også et "grib" ved 'aftrækkeren' i højre side, som også passer helt perfekt i hånden. Endvidere er det ret småt og let, så det er ikke krævende at bære rundt på det.
Det har også en stor LCD-skærm, som gør det nemmere at se billederne direkte efter. Og alligevel skal man se ind i hullet, fremfor kun på skærmen, når man tager billederne. Hvilket jeg er ret vild med! Så nu vil jeg drømme mig til et fedt - fedt kamera. Krydser fingre for, at pengene snart er der. 



Men indtil da må jeg lige lade nogle andre ting komme i første række. Blandt andet min skønne, skønne mis. Jeg har fået bestilt tid til dyrlæge i næste uge. Det bliver ret så dyrt (2133 kr, øv!) Men det skal lige siges at jeg får: Sundhedstjek, sterilisering, øremærkning og vaccine med i købet. Det er rigtig godt! Så skal jeg også have forhørt mig omkring hendes vægt. Hun er ret undervægtig, så jeg skal have fedet hende op.
Når hun er blevet steriliseret bliver alting bedre, det er jeg sikker på. Den forkælede tøs! Hun mijawer nemlig latterilgt meget, på grund af hendes kønsmodenhed. Hun er konstant i løbetid, føles det som. Det er slet ikke til at holde ud! Så det bliver godt at slippe af med det problem. Ja, og så tror jeg også det bliver bedre for hende, eftersom at hun er en indekat.



Weekenden, som blandt andet er blevet en forlænget weekend (hurra!!), skal jeg bruge delvist i Ringsted, sammen med en dejlig veninde. Så det glæde jeg mig meget til! Ellers så foregår der ikke så meget andet end pædagogik i hjernen på mig, og i mit liv. Bom, bom. 
God weekend!


Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar