søndag den 4. august 2013

Optaget


"Optaget"


Det vil altså sige, at jeg skal starte på pædagoguddannelsen i Trekroner, pr 1. September.
Hvilken glædelighed!
Ikke nok med det, så har jeg også fået lejlighed der. Så jeg skal flytte, igen, igen, igen.
Det er godt nok vildt og voldsomt.
2013 er virkelig mit år - jeg føler, at jeg kører med klatten. Det er bare perfekt!

"Sweet September" - ja for pokker! Det er bare alt for perfekt alt sammen. Ikke nok med det, så har et fantastisk band, som Vibrasphere, lavet en sang kaldet dette. Og jeg elsker det!
"Lykkens pamjulefis" som min mormor og morfar så fint kalder mig. Det vil jeg give dem ret i. Jeg er så glad!


Mit liv går op i en højere enhed, hvilket gør mig total lykkelig. Jeg er så glad, så glad! 
Det skal nok blive en god vinter, med nyt hjem, hvor min sødeste lille Hera kan flytte med. Der skal vi nok få det godt.
Jeg er i hvert fald ellevild over, at et helt nyt kapitel i mit liv nu begynder. Det bliver fantastisk!
Pædagog, ja. Det skal jeg være. Jeg kom ind, udelukkende på karakter. Det er for sejt, synes jeg selv. Det gør også, at jeg tror meget, meget mere på mig selv!
Jeg har fået et boost, som aldrig før. Himmelsk følelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar