tirsdag den 4. juni 2013

Juni

.. måned er startet, og hvilken start! Jeg afsluttede Maj måned og sprang ind i Juni, med en ordentlig omgang Distortion, som også kan ses på min anden blog. Det har været en rigtig god, og forlænget weekend. Der er blevet drukket, festet, hørt musik og "leget", hvortil denne sang nok lidt har været min "temasang" for denne uges tid:


Jeg har nydt det hele rigtig, rigtig meget, med mange mennesker, som jeg har lært bedre at kende, samt dem jeg holder af.
Endvidere har der også været plads til afslapning, da min arbejdsuge endnu ikke har startet, og min 7. fridag påbegyndes i morgen. Det er skønt med fritid og afslapning. Jeg laver ikke så mange konstruktive ting, fortiden. Dog betyder det også, at der er det mindre guld, til at klinge i lommen. (Æv, æv!)
Bortset fra færre penge, så har jeg det rigtig godt.

I dag var jeg hjemme og vaske tøj, kæle med min kat, samt sidde i Lunden i Ringsted og nyde en sandwich.


Her fik jeg pyntet mine (fine) hvide sko, med sommerblomster. Det fik mig til at føle mig en smule piget - men sommerlig! Det er virkelig dejligt hvordan solen er begyndt at skinne, og varmen luner godt. Jeg elsker hvordan folk forholder sig udendørs, og hvordan det summer, fordi temperaturen sørger for, at vi kan forholde os udenfor. 
Jeg glæder mig rigtig meget til selve "sommerferien". Endvidere er det også snart studentertid. Det bliver rart at se alle mine venner og veninder, med deres nyudklækkede tid og titel, som student anno 2013.

Ikke nok med det, så har jeg en lille ting, som jeg gerne vil vise! I dag, i Ringsted, så jeg en dunk hvorpå der stod "knofedt". Som lille troede jeg altid, at knofedt kunne fås på dåse, i det lokale supermarked, indtil jeg fandt ud af, at det hele handlede om 'hårdt arbejde'. I dag blev min barndomsoverbevisning bekræftet!



Så kan det godt være jeg er en smule mærkelig, eller barnlig stadigvæk, men jeg finder det ganske morsomt, faktisk. Samtidig tænker jeg også: Hvorfor er der ikke nogen der har fundet på, noget før? Og er der mon egentlig det? Tja, hvad ved jeg. I hvert fald gjorde det mig temmelig begejstret, at der endelig findes "knofedt på dåse". Egentlig er der ikke så meget mere at fortælle.
Jeg er bare blevet elendig til at blogge, fordi jeg ikke rigtig giver mig selv tid til at sætte mig ned, og berette om noget som helst. Men bortset fra det, så er det vel også bare et tegn på, at jeg har andre ting at se til. I hvert fald har jeg det fantastisk godt, og jeg hygger mig!


Her er lidt pyntebilleder fra den seneste tid, taget med iPhone (i hvert fald nogle af dem!)


Sovende Hera baby

Søerne - KBH

Distortion - taget med mit store kamera

Grill i Fælledparken

Kære Heras ansigt

Mig, til min søsters 18 års fødselsdag

Disko dasko til søsters 18 års

Lettere beruset lillesøster til 18 års


Forår i Roskilde

At babysitte - det er nemt nok, når barnet sover

Ingen kommentarer:

Send en kommentar