mandag den 4. marts 2013

Tegnelyst

Jeg har tegnet lidt i weekenden. Blandt andet fordi jeg gerne vil have en tatovering, som jeg selv har designet. Men også fordi jeg elsker at tegne. Faktisk har jeg købt nogle nye tusser, i anledningen af min genoptagede hobby. Jeg har også købt et viskelæder og en blyantspidser, sådan så jeg kan udforske mine evner, med forskellige redskaber. Det er herligt, at være kreativ igen. Jeg kan mærke, at jeg har savnet det.
Jeg har lidt en idé om, at jeg skal tegne et eller andet større billede (med blyant), og til sidst tegne det op med tus. Det er ret så spændende for mig!
Kvaliteten er ikke for god, for det er mobilkamera, som jeg har brugt til at tage billederne med. Men jeg håber det fungerer lidt alligevel.



Jeg har her på det seneste forelsket mig lidt i fugle og fjer. "Feather Storm".

Måne. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg fik lyst til at tegne en måne. Jeg har tegnet Drømme Fangere på, fordi jeg elsker dem. Jeg har besluttet mig for at købe en, og have hængende herhjemme. Derudover har jeg også en idé om, at jeg skal have tatoveret en - nu må vi se.
"Dream Catcher Moon"

"Simple Moon"

"Epic Moon"


Jeg håber på, at mine kreatiev evner vil byde lidt mere ind, samt byde på noget mere. Jeg har i hvert fald tænk mig at fodre min kreativitet. Jeg er meget abstrakt og alternativ i min tegnefacon. Jeg har aldrig været så god til at tegne mennesker. Nok nærmere fantasi og syrede tegninger. Dog er det noget, som jeg holder meget af at gøre, så hvorfor dunke sig selv i hovedet for, ikke at være så god til det andet? Jeg synes i hvert fald selv, at jeg er god til at tegne, det jeg godt kan lide. Så sådan er det!


Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar