fredag den 29. marts 2013

Påske

Ude godt, men hjemme bedst.
Så har vi været i Ringsted til diverse "påskefrokoster". Først var vi hos min mormor, hvor vi fik et rigtig påskebord, samt var på jagt efter påskeæg, i mormor og morfars have. Det var ret hyggeligt. Især at se glæden i min lillebror og fætres øjne, da de fik et stort påskeæg. Senere kørte min søsters kæreste, min søster, Kalle og jeg, ud til min far. Her skulle Kalle og jeg overnatte, indtil i dag. For i dag stod det på fødselsdag for min anden bror. 16 år! Jeg synes tiden flyver afsted. Jeg husker stadigvæk, dengang han var otte. Men sådan er det vel at blive ældre. Jeg bliver selv 22 næste gang. Det kan jeg heller ikke forholde mig til. Nok fordi jeg på et eller andet punkt er standset et sted, da jeg blev 18..
I hvert fald var menuen: Chili Con Carne - og det var SÅ lækkert. Jeg fik ikke taget så mange billeder til fødselsdagen, men der blev knipset lidt til påskefrokosten hos min mormor og morfar.


Kalle og jeg

Min skønne søster



Min sødeste lillebror

Min søde fætter

Lillebror med Kinder Påskeæg!

Kalle og hans påskeæg

Min morfar og hans tre yngste børnebørn

Min søster havde også en lille "gave" med. Hendes kærestes mor har købt et par sko, som hun vidst ikke ville have - tror jeg nok? Min lillesøster havde sagt, at det ikke var hendes størrelse, men at de passer mig. Så jeg har fået (endnu) et par nye sko! Faktisk et par, som jeg længe har ønsket mig. Eller ikke lige disse sko, men modellen/idéen i skoen. Så det er bare LUKSUS og meget lækkert. Jeg er i hvert fald glad!



God påske.

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar